Utilizați aceste strategii pentru a depăși site-urile de autoritate înaltă – Partea I

optimizare seo off-page

optimizare seo

Este posibil ca un mic site web cu o autoritate de domeniu medie și un profil de backlink subtire să depășească un site web de mare autoritate?

Interesant este că răspunsul este DA. Este posibil! Marea întrebare este „Cum?”. Și aceasta parte „cum” ține o mulțime de site-uri mici în jos de la potențialul de a ajunge in topuri și de a-și crește audiența.

In acest ghid, nu numai că vom explica de ce este posibil să depășim site-urile mai mari, vom discuta, de asemenea, strategiile pe care le-am considerat eficiente pentru a câștiga suprematia împotriva acestor competitori de înaltă autoritate.

Cum sa invingi marii competitori in SERP

1. Începeți prin a tinti „O singură pagină”

Adevărul este că este extrem de dificil pentru un nou site web să depășească intregul domeniu al unui site web de autoritate înaltă.
Motiv? Acești tipi mari au deja unele puncte forte în ceea ce privește autoritatea domeniului lor (cred că 80+), profilul backlink și o serie de alte semnale relevante de clasare. Deci, de regulă, da, aveți posibilitatea să depășiți site-urile web ale autorităților, dar nu vă gândiți la ele ca la depășirea întregului site. Mergeți pentru acea PAGINĂ PARTICULARĂ pentru acel cuvânt cheie pe care îl clasificați. Puteți depăși mai ușor o anumită pagină decât un întreg site.
O să vă depășească la câteva cuvinte cheie și câteva pagini? Desigur! Dar pentru pagina care te intereseaza, îi poți depăși, dacă abordezi o campanie SEO in forta.

2. Publicați conținut mai bun decât concurența

Cum puteți publica conținutul „mai bun” decât concurenții dvs.? Există două modalități de a face acest lucru:

  1. Publicarea unui conținut mai mare
  2. Publicarea conținutului mai profund.

Prima sugestie ia în calcul cantitatea, în timp ce cea de-a doua face calitatea. Dacă concurentul dvs. publică două postări pe săptămână, de ce să nu mergeți la patru? Dacă o faceți, vă deschideți pentru o oportunitate de a le depăși. La urma urmei, Google și utilizatorii iubesc conținutul.

Priviti situatia în felul următor:
Daca publicati mai mult conținut, veți putea utiliza mai multe cuvinte cheie. Mai multe cuvinte cheie înseamnă mai multe oportunități pentru ca Google să vă afiseze site-ul în rezultatele căutării. Mai mult conținut înseamnă, de asemenea, o posibilitate mai mare ca paginile dvs. să fie indexate. Și mai multe dintre paginile dvs. care sunt indexate, cu atât este mai mare traficul care va fi vizitat de site-ul dvs. Acum, iată-i unde se răsfoiesc:
Cu cât mai mulți oameni vizitează site-ul dvs., cu atât este mai mare popularitatea. Cu cât este mai popular site-ul dvs., cu atat Google mai mare va fi rankul pe care ti-l ofera motorul de căutare.
De asemenea, mai mult conținut generează un timp mai îndelungat și o rată de respingere redusă. Acești doi sunt câțiva dintre cei mai importanți factori Google RankBrain referitori la o clasare îmbunătățită. Pe scurt, Google va clasifica pagina dvs. mai sus atunci când observa că publicați mai mult conținut decât concurenții dvs.

Dar nu e vorba doar de cantitate.
Pentru ca conținutul dvs. să concureze eficient, acesta trebuie să fie de calitate. Unele site-urile mari publică zilnic zeci sau chiar sute de articole. Într-o astfel de situație, va fi aproape imposibil să le batem pe baza cantității de conținut.
Singura ta salvare? Calitatea!
De fapt, atunci când vine vorba de calitate, vă recomandăm sa faceti ceea ce face concurentul dumneavoastră – dar mult mai bine.
Cum? Există un concept numit Tehnica zgârie-nori (datorită lui Brian Dean din Backlinko). Este o tehnică menită să îmbunătățească în mod dramatic traficul dvs. de căutare cu un conținut de calitate mai bun pe același subiect ca și competiția dvs. Pentru a utiliza tehnica zgârie-nori, specificați și examinați cel mai bun conținut al concurentului dvs. Practic, ar trebui să fie unul care are un număr mare de distribuiri, multe backlinks și cel mai mare impact asupra clasamentului lor.
Odată ce ați identificat conținutul specific, veți mari de 10x conținutul fie pe lungime, adâncime, fie pe ambele.
Adăugați imagini mai multe și mai actualizate, date, informații, statistici etc. Asigurați-vă că răspunsul la întrebările utilizatorilor este mai util. Dacă conținutul dvs. este mai mare decât cel al concurentului sau dacă conține informații actualizate, nu numai că oamenii vor prețui conținutul dvs. fata de al celuilalt, ci si Google va face același lucru.