Mentinerea curateniei urbane

cos de gunoi

cosuri de gunoi produse compozite

Pentru lipsa de curățenie într-un oraș este adesea acuzată de autoritatea locală, deoarece asigurarea curățeniei urbane este una dintre responsabilitățile principale ale unei autorități locale. Problema curățeniei urbane este o problemă familiară în multe țări din lume. Deși aruncarea gunoiului pe jos este considerat un comportament necorespunzător, este adesea trecut cu vederea și nu este condamnat în multe țări. Acest lucru se datorează probabil faptului că cultura ordinii și curățeniei nu a fost complet dezvoltată. Fără o sancțiune socială puternică pentru făptași, aruncarea gunoiului pe jos este încă tolerată. Întrucât gunoaiele sunt răspândite mai ales în zonele urbane aglomerate, menținerea curățeniei urbane constituie o provocare pentru autoritățile locale.

De asemenea, oamenii tind să arunce gunoi pe jos fără să se gândească prea mult la consecințe. Există diverse modalități de promovare a curățeniei urbane, de la strategii antecedente până la strategie de consecință. Strategiile antecedente constau din afișe / mesaje verbale sau scrise, conștientizare / educare, modelare sau demonstrații, setări de obiective sau strategii de angajament, proceduri de inginerie sau de proiectare. Strategiile de consecință includ recompense și pedepse. Atât antecedentele, cât și strategiile de consecință s-au dovedit a fi în general eficiente în reducerea gunoiului. Eforturile concertate și integrate sunt mai susceptibile de a reuși să reducă gunoiul. Educația, aplicarea, ingineria (infrastructura – de exemplu prezența unui cos de gunoi stradal), precum și participarea publicului sunt importante pentru a stopa eficient mizeria dintr-un oraș. Lipsa unui element din acest lanț va face ca celelalte elemente să fie mai puțin eficiente. De exemplu, un singur program de educație nu va conduce la schimbări durabile pe termen lung. În plus, mesajul non-gunoi trebuie să fie vizat persoanelor care probabil vor produce gunoi.

Campaniile convenționale împotriva aruncării gunoiului

Campania convențională de curățenie este o abordare axată pe crearea de conștientizare a curățeniei în rândul oamenilor. Un caz tipic implică alegerea unei zone care este plină de gunoi și care urmează a fi curățată de voluntari chiar din comunitatea locală.

Totuși, această abordare pare să fi eșuat. Deși un astfel de eveniment la care participă comunitatea locală ar putea avea succes pe termen scurt, așa cum sugerează succesul pe termen scurt al unor programe de curățare pe plajă, este puțin probabil să reușească pe termen lung fără participarea completă a întregii comunități. Zonele care au fost curățate mai devreme se murdăresc din nou într-o perioadă scurtă de timp.

Noul model de campanie împotriva aruncării gunoiului

Noua campania împotriva aruncării gunoiului este o abordare mai integrată și mai sistematică pentru a reduce gunoiul și, astfel, a promova curățenia urbană. Este o abordare în două direcții, care combină campania de conștientizare și aplicarea legii. Recunoaște necesitatea educației ca mijloc de schimbare a comportamentului de mediu, precum și facilitarea schimbării prin sprijinul infrastructural, precum furnizarea de cos de gunoi urban. Are mai multe componente, gândite cu atenție la strategiile de rezolvare a problemei gunoiului.

De asemenea, subliniază importanța convorbirilor continue (comunicări verbale) despre campanie, în loc de amplasarea mesajelor scrise. Cu cât mai mulți oameni vorbesc despre campanie, cu atât ei nu mai aruncă gunoi, din jenă.

Recomandarea noastra: Produse Composite ofera cosuri de gunoi si mobilier stradal la preturi rezonabile.