Cum să scriem corect un articol SEO

cum scriem articole seo corect

cum scriem corect articole seo

Atunci când se apelează la o agenție pentru optimizarea unui website pentru motoare de căutare, specialiștii SEO fără experiență de multe ori „exagerează” cu numărul de apariții de cuvinte cheie, iar astfel de articole nu pot fi citite în mod normal. Anterior, o astfel de abordare a fost deja rulată, dar acum roboții de căutare au devenit mult mai inteligenți și pot distinge materialele care au fost special scrise pentru căutarile despre un subiect util pentru oameni.

In acest sens, trebuie să aderați la acel stil pentru a scrie atât pentru oameni, cât și pentru a introduce elemente SEO în corpul articolului. Este vorba despre cum să scrieți un articol SEO corect pentru oameni si roboți.

Ce trebuie să știm despre scrierea unor articole SEO prietenoase cu Google

Pentru astfel de articole, trebuie să respectați câteva reguli clare:

  • Dezvăluiți pe deplin subiectul a ceea ce scrieti. Sarcina dvs. este sa oferiti cel mai complet raspuns utilizatorului care a venit la resursa dvs., astfel incat, dupa ce a citit materialul pe care l-ati furnizat, nu s-ar intoarce la rezultatele cautarii si ar continua sa caute alte materiale pentru aceleasi cuvinte cheie. Daca se intampla acest lucru – acesta va fi un mare minus al site-ului dvs.
  • Structurati textul. Este necesar sa adaugati liste subtitrate, numerotate si marcate, sa evidentiati cele mai importante puncte din text (nu cuvinte cheie, dar ganduri interesante, teze). Toate acestea se fac atat pentru robot, cat si pentru confortul oamenilor. Sunt de acord, un articol bine structurat este mai bine perceput decat o foaie simpla de text.
  • Utilizati in subtitluri si diluati aparitia de cuvinte cheie in text. Fara utilizarea cuvintelor cheie, adica expresiile pe care oamenii le introduc in motorul de cautare, cautand aceasta sau acea informatie, articolul dvs. nu va fi clasat bine, deoarece robotii de cautare nu vor putea sa inteleaga cat de relevant este continutul dvs. pentru o anumita solicitare. Principalul lucru aici nu este sa exageram si sa nu trimitem mesaje spam cu numeroase cuvinte-cheie.
  • Precizati toate meta-tag-urile necesare, cum ar fi titlul, descrierea, cuvintele cheie si, in general, utilizati toate sfaturile prezentate in articol despre structura corecta a site-ului. De asemenea, este necesar sa optimizati imaginile.