Cum sa scriem corect un articol SEO

cum scriem articole seo corect

cum scriem corect articole seo

Atunci cand apeleaza la creare-optimizare-site – optimizare SEO pentru un anumit articol, specialistii SEO fara experienta de multe ori „exagereaza” cu numarul de aparitii de cuvinte cheie, iar astfel de articole nu pot fi citite in mod normal. anterior, o astfel de abordare a fost deja rulata, dar acum robotii de cautare au devenit mult mai inteligenti si pot distinge materialele care au fost special scrise pentru cautarile despre un subiect util pentru oameni.

In acest sens, trebuie sa aderati la acel stil pentru a scrie atat pentru oameni, cat si pentru a introduce elemente SEO in corpul articolului. Este vorba despre cum sa scrieti un articol SEO corect pentru oameni si roboti.

Ce trebuie sa stim despre creare-optimizare-site – publicare articole SEO optimizate pentru motoarele de cautare?

Pentru a scrie articole SEO, trebuie sa respectati cateva reguli clare:

– Dezvaluiti pe deplin subiectul a ceea ce scrieti. Sarcina dvs. este sa oferiti cel mai complet raspuns utilizatorului care a venit la resursa dvs., astfel incat, dupa ce a citit materialul pe care l-ati furnizat, nu s-ar intoarce la rezultatele cautarii si ar continua sa caute alte materiale pentru aceleasi cuvinte cheie. Daca se intampla acest lucru – acesta va fi un mare minus al site-ului dvs.

– Structurati textul. Este necesar sa adaugati liste subtitrate, numerotate si marcate, sa evidentiati cele mai importante puncte din text (nu cuvinte cheie, dar ganduri interesante, teze). Toate acestea se fac atat pentru robot, cat si pentru confortul oamenilor. Sunt de acord, un articol bine structurat este mai bine perceput decat o foaie simpla de text.

– Utilizati in subtitluri si diluati aparitia de cuvinte cheie in text. Fara utilizarea cuvintelor cheie, adica expresiile pe care oamenii le introduc in motorul de cautare, cautand aceasta sau acea informatie, articolul dvs. nu va fi clasat bine, deoarece robotii de cautare nu vor putea sa inteleaga cat de relevant este continutul dvs. pentru o anumita solicitare. Principalul lucru aici nu este sa exageram si sa nu trimitem mesaje spam cu numeroase cuvinte-cheie.

– Precizati toate meta-tag-urile necesare, cum ar fi titlul, descrierea, cuvintele cheie si, in general, utilizati toate sfaturile prezentate in articol despre structura corecta a site-ului. De asemenea, este necesar sa optimizati imaginile.